در اين مقاله سعی کرده ایم بهترین آجیل فروشی های بروجرد را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید اینترنتی آجیل و خشکبار دارید پیشنهاد ما به شما  فروشگاه خشکبار کشاورزی است. این فروشگاه معتبر علاوه بر داشتن تجربه ای ۱۰ ساله در این صنف ، با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات خشکبار و آجیل را در سطح کشور عرضه میکند.

پیشنهاد خرید

آجیل سالاد (100 گرم)

51,900 تومان48,500 تومانخرید و ثبت سفارش

1) آجیل و خشکبار عسلی

آجیل و خشکبار عسلی در بروجرد و خیابان فرزاد واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان امام خمینی (ره) و آرتا و همچنین کباب سرای رضایی، رستوران پدر سالار، بستی رز، سینما آزادی و بیمه البرز نمایندگی داودی قرار گرفته است .
ساعت کاری فروشگاه : از ساعت 8 تا 21 .
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : استان لرستان، بروجرد، بلوار آیت الله کاشانی، فرزاد 
شماره تماس : 06642621351 

پیشنهاد خرید

آجیل آریایی شور (1000 گرم)

785,000 تومان785,000 تومانخرید و ثبت سفارش

2) آجیل و خشکبار هاشمی

گروه آجیل و خشکبار هاشمی با ارائه بهترین کیفیت‌ها، درجه یک‌ترین محصولات و مناسب‌ترین قیمت‌ها، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد، بدین منظور با به‌کار گیری دستگاههایِ تمام اتوماتیک وتجهیزات کامل فراوری آجیل و خشکبار و فروش محصول خود به‌صورت مسقیم ، سعی در حذف واسطه ها و پایین نگه داشتن قیمت محصولات دارد. ما با تلاش فراوان سعی داریم طعم تازگی و کیفیت را به همه آنان که خواستار بهترین‌ها هستند را بچشانیم. در این راستا ما پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد، خیابان دوازده متری خیام، نبش کوچه شهید حسینی 
شماره تماس : 09104873834 

پیشنهاد خرید

آجیل آریایی شور (500 گرم)

392,500 تومان392,500 تومانخرید و ثبت سفارش

3) آجیل و خشکبار مبشری

آجیل و خشکبار مبشری در محله گاپله بروجرد و در خیابان مدرس خیابان کردی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند عطاری ارمغان سلامت و کیلد سازی بیات و کافه رستوران ویژن و هتل امیرکبیر و بیمارستان شهید چمران قرار گرفته است.
ساعت کاری : 8 تا 13 – 16 تا 21.30 .
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،گاپله،میدان معلم،بلوار کردی
شماره تماس : 09163991652 

پیشنهاد خرید

آجیل آریایی شور (250 گرم)

196,250 تومان196,250 تومانخرید و ثبت سفارش

4) آجیل و خشکبار قوامیان

آجیل و خشکبار قوامیان در بروجرد و بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان امام خمینی (ره) و آرتا و همچنین کباب سرای رضایی، رستوران پدر سالار، بانک ملی، سینما آزادی و بیمه البرز نمایندگی داودی قرار گرفته است.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : استان لرستان، بروجرد، آیت الله کاشانی شمالی، بین سید مصطفی خمینی و میدان شهدا 

پیشنهاد خرید

آجیل آریایی شور (100 گرم)

78,500 تومان78,500 تومانخرید و ثبت سفارش

5) آجیل و خشکبار فرزاد

آجیل وشکلات فرزاد در محله گاپله بروجرد و در استان لرستان، ، خیابان شهدا، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد سلطانی و کباب سرای رضایی و آرایشگاه علی جودکی ( ام تو) و کبابی رضایی کباب سنتی بروجرد و هتل امیرکبیر قرار گرفته است.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،گاپله،بلوار امام خمینی،خ حافظ جنوبی،بلوار شهدا 
شماره تماس : 06642601102

6) خشکبار نادر

خشکبار نادر در محله قلعه گرم بروجرد و در استان لرستان، بلوار شهرداری، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دبیرستان نمونه دولتی شبانه روزی ولیعصر و کباب سرای رضایی و بیمه دانا مهندس درویشی و رادیاتور سازی هادی و لوازم خانگی سلیمانی قرار گرفته است.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،قلعه گرم،بلوار شهرداری بین کنارگذر الغدیر و میدان تهنیت 
شماره تماس : 09166657583 

7) آجیل و خشکبار برجسته

فروشگاه آجیل و خشکبار برجسته در سال 1312 توسط زنده یاد حاج سید حسن برجسته تاسیس و تا امروز در جهت حفظ این میراث نیکو بهترین ها را ارائه می دهد . سه نسل از خاندان برجسته تا کنون عهده دار مسئولیت این فروشگاه بوده و در هر سه نسل ارزشهایی چون مشتری مداری و تامین محصولات درجه یک مد نظر بوده است . فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار برجسته خدمتی جدید برای هموطنان و مشتریان عزیز ماست تا بتوانند از هر مکانی اقدام به خرید از فروشگاه ما نمایند و محصول خریداری شده را در اسرع وقت دریافت کنند .
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد، بلوار صفا، سه راه جعفری، آجیل و خشکبار برجسته 
شماره تماس : 06642623110

8) آجیل خشکبار خلیلی

آجیل خشکبار خلیلی در محله بسیج بروجرد و در خیابان رودکی،خیابان طالقانی،خیابان شریعتی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد سلطانی و رستوران کبابی لرستانی و آرایشگاه علی جودکی ( ام تو) و کبابی رضایی کباب سنتی بروجرد و لوازم خانگی سلیمانی قرار گرفته است.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،بسیج،خ. رودکی،خ. طالقانی،خ. شریعتی 
شماره تماس : 06642623440

9) آجیل و خشکبار یوسفی

آجیل وخشکبار یوسفی در محله گاپله بروجرد و در شهرستان بروجرد، ، خیابان مدرس واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع تجاری تفریحی دیپلمات و مرکز خرید لوستر خورشید و رستوران و کترینگ آپادانا و فروشگاه رفاه و بیمارستان شهید چمران قرار گرفته است.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،گاپله،خ مدرس
شماره تماس : 09163622392

10) آجیل وخشکبار قدمی

آجیل وخشکبار قدمی در محله بسیج بروجرد و در خیابان امام حسین،خیابان خیام واقع شده است . از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد سلطانی و رستوران کبابی لرستانی و آرایشگاه علی جودکی ( ام تو) و خدمات کامپیوتری پرشیا و سونوگرافی مرکزی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس های گلدشت شیخ میری و فیال می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.
محصولات و خدمات این فروشگاه آجیل و خشکبار

آدرس : بروجرد،بسیج،خ. امام حسین،خ. خیام
شماره تماس : 09161620752 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *